.::JoM BeRKeNaLaN::.

Isnin, 3 Januari 2011

Cinta dan Pertunangan



-Dengan menyebut Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani-


Alhamdulillah,Alhamdulillah bersyukur saya kehadirat Ilahi kerana dengan keadaan dan nikmat yang diberikan pada hari ini,Alhamdulillah...


"Hai sekalian manusia, bertakwalah kepada TuhanMu yang telah menciptakan kamu dari diri yang satu dan darinya Allah menciptakan isterinya dan daripadanya, Allah memperkembangbiakkan lelaki dan perempuan yang ramai.Dan bertakwalah kepada Allah dengan (mengunakan) NamaNya.Kamu saling meminta antara satu sama lain ,dan (peliharalah)hubungan silaturahim.Sesungguhnya Allah selalu menjaga dan mengawasi kamu."(SURAH AN-NISAA:1)



Pada 11.12.2010,
Perbincangan dan Persetujuan dibuat.
Tepat jam7.30am saya sampai di johor baharu,disana saya telah menjejakkan kaki saya buat pertama kalinya dirumah kakak,(fuhhh perjalanan yg boleh dikatakan mencabar bagi saya pada hari itu..)saya berbual panjang bersama kakak hampir 3 jam, setelah jarum menunjukkan jam 10.30 am saya meminta izin untuk meneruskan perjalanan(Destinasi Cinta)ke satu lagi Tempat perbincangan iaitu di senggarang batu pahat.Alhamdulillah walaupun cabaran demi cabaran didalam perjalanan ke senggarang ,Alhamdulillah sampai juga akhirnya ,Alhamdulillah..Perbincangan dimulakan.. Alhamdulillah ,Alhamdulillah , Alhamdulillah.... Terima Kasih ,Persetujuan dan kata sepakat telah dibuat dari saya dan Pihak keluarga...

Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah..Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah..Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah..Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah..Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah..Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah..Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah..Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah..Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah..Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah..Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah..


http://www.vitality-supreme.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan