.::JoM BeRKeNaLaN::.

Jumaat, 7 Januari 2011

Malam menanti siang,Siang menanti malam


Malam menanti siang,Siang menanti malam,Terucap 1000 kata,Terungkap 1000 makna.. tergupaslah rahsia..heheee..1000 tuu.. baikpunyee ^_^

Assalamualaikum semua ,haha bertemu kembali pada edisi baru 2011,Alhamdulillah bersyukur kita pada apa yang ada pada kita sekarang ,samaada yang baik mahupun yang sebaliknya..Bersyukurlah pasti dan pasti Tuhan akan menambah nikmat-Nya pada kita.

Betapa banyaknya nikmat yang telah dikurniakan oleh Allah s.w.t . oleh yang demikian Allah memerintahkan kepada kita supaya mendirikan solat dan berkorban sebagai tanda bersyukur atas nikmat yang telah dilimpahkan-Nya kepada kita
*Intisari Surah Al-Kausar(Nikmat yang banyak)*

Alhamdulillah Pada 25.12.2010 ,buat pertama kalinya saya memberanikan diri untuk membawanya bersiar – siar ditemani anak kakaknya(kak g),Fuhh gementar seketika ,Pada mulanya kami..hehee malunyee nak cerita ,hahaaa.. hehee..aduii bila terkenang kembali peristiwa bersamanya saya rasa gembira,tenang ,hehee mcm tak percaya pun ada kadang-kadang .. selepas siap bersiar-siar saya terus membawanya ke rumah kakaknya (kak ani)wahh malu-malu saya dibuatnya, tapi memang seronak sangat….


"Allah mengingatkan dalam firman-Nya,”

Wahai orang-orang yang beriman,peliharalah diri-mu dan keluargamu daripada api neraka, yang bahan bakarnya adalah manusia dan batu.”(At-Tahrim : ayat 6)"
jadi,
salam sayang
salam cinta
dan
salam penuh keceriaan
*Abang sayang sayang*

Layari:
http://www.bijakpantas.com/
http://www.vitality-supreme.com/




Tiada ulasan:

Catat Ulasan