.::JoM BeRKeNaLaN::.

Isnin, 14 Mei 2012

iDea PEMASARAN

Selamat Melayari http://www.kmf365.com/

Assalamualaikum kawan2

Dr.Azizan Osman merupakan jurulatih kejayaan #1 Malaysia, kali ini saya nak berkongsi sedikit kisah mengenai Dr.Azizan Osman.. jom kite tengok apa yg ada ....


Bagaimana Untuk Merubah Perniagaan Anda Menjadi Lebih Kaya & Berjaya Serta Lebih Ramai Pelanggan Dengan Strategi Kuasa Pemasaran Yang Terbukti Berkesan?
PERHATIAN
Usahawan atau pemilik perniagaan Yang Ingin Meningkatkan Potensi Kekayaan & Kejayaan Pedapatan Mereka Sehingga 400% Samada Perniagaan Dari Rumah, Perniagaan Kecil, Sederhana atau Besar!



Dr.Azizan Osman banyak mengajar dan mendedahkan rahsia2 perniagaan yg perlu kita tahu dan melaksanakan ape yg telah kita tahu.. emmm dalam pengalaman saya membaca dan mendengar seminar2 yg Dr.Azizan Osman adakan saya amat berpuas hati dan menggalakkan kawan2 g ke seminar2 yg Dr.Azizan Osman adakan....


KINI DIDEDAHKAN!
Bagaimana perniagaan anda bakal menjadi "HURU-HARA" dengan menarik lebih ramai pelanggan, lebih tinggi jualan, lebih tinggi keuntungan dan lebih banyak aliran tunai! Rahsia yang membezakan di antara mereka yang berniaga dan telah berjaya dibandingkan mereka yang berniaga dan lingkup serta lingkup lagi....Ini adalah rahsia usahawan yang kaya & berjaya!







Mungkin anda cakap, "Aku dah berniaga bertahun-tahun, tapi tak pernah
tengok pun jualan juta-juta ringgit?"

Atau anda akan cakap, "Aku berniaga kecil-kecilan, mana boleh kaya?"

Atau anda pernah dengar orang cakap, "Berniaga ni risiko tinggi, ramai
yang bankrup sebab berniaga!"

Atau jiran sebelah rumah pernah cakap, "Takutlah berniaga, nanti rugi
macamana?"

BENAR!! Mereka semua ini adalah BENAR dan itulah masalahnya kerana ramai orang yang berniaga tidak tahu apa orang yang berjaya tahu! Mereka ini adalah di antara mereka yang selama ini berniaga tetapi tidak ada mentor, ilmu dan tidak pernah belajar strategi perniagaan yang betul-betul berkesan! Ibarat tak pandai buat kek, tapi cuba nak buat juga kek yang paling sedap di dunia konon, boleh buat? Tapi, kalau anda telah belajar daripada guru pakar buat kek, nak tak nak, kek anda nanti "terpaksa" sedap bukan? Itu pentingnya berguru. Tetapi kalau anda belajar teori tentang perniagaan atau pemasaran di kolej atau universiti, ianya tidak sama, kerana ianya adalah teori dan diajar oleh pensyarah yang ada doktor falsafah tentang perniagaan atau pemasaran tetapi mereka sendiri belum pernah menjalankan perniagaan mereka dengan berjaya, macamana mereka nak ajar anda? Betul?

Ok, anda pernah tak dengar statement bahawa 9/10 rezeki adalah daripada perniagaan? Statement ini ada betulnya tapi ada Tak Betulnya!!

Betul, 9/10 sumber rezeki yang banyak datangnya daripada perniagaan, tetapi TAK betul atau masalahnya ialah 9/10 daripada mereka yang berniaga PASTI GAGAL, rugi, kena tipu, produk tak terjual, orang tak nak beli dan macam-macam masalah lain!



Selamat Melayari  http://www.kmf365.com/





Tiada ulasan:

Catat Ulasan