.::JoM BeRKeNaLaN::.

Rabu, 6 November 2013

Assalamualaikum jumaat

Senyum Jumaat

Seorang anak muda duduk dlm masjid menunggu khutbah jumaat, melihat dgn tdk begitu senang kpd kotak sumbangan yg ditolak ke arahnya.. 
Dia membuka dompet memilih2 duit.. Akhirnya dgn berat hati dia msukkan 10sen ke dlm tabung dn menolak ke sebelah..
Tiba2 sorang pokcik di belakang menepuk bahunya dn memberikan dia 2keping duit rm50.. Terkesima kejap budak tu, tp dia terus masukkn juga duit tu dlm tabung dn ditolak ke tepi..
Dia menoleh ke belakang dan berkata "banyaknya pokcik sedekah, skit2 dah le.. Sayang lak rasa"..
Pokcik tu senyum sambil geleng kepala dan cakap..

"sebenarnya tu duit kau yg jatuh dari dompet tadi..."

JGN BERKIRA UTK BERSEDEKAH.. SEBENARNYA ITULAH BAHAGIAN KITA..
[PETUA IMAM SYAFIE]


♥sharing is caring 


---------------------------
---------------------------






CEO : Mohd Ayub, Ayub Wellness Network

Apa khabar  kawan, sihat?

Saya ni bukan orang yang super hebat, tapi saya orang biasa-biasa seperti anda. Saya ni memang Berpengalaman dalam bidang perkhidmatan pemasangan dan servis penapis air di Malaysia. Lama juga saya buat kajian mengenai penapis air di malaysia, Hasil dari kajian saya tidak perlu dikata lagi! Sudah mencecah 4 angka sales! Tu yang kena paksa share tu..huhuuuuuu…

Nak cerita sikit pada kawan…

Orang kata Menggunakan Penapis air ni memang bagus dan boleh menghindarkan kita dari hampir kesemua jenis penyakit, juga penyakit kronik? Ye ke? Mereka kata:



Saya tak nak berikan jawapan samada YA ataupun TIDAK lagi…Anda perlu membaca setiap apa yang ditulis oleh saya di bawah sehinggalah anda jumpa jawapannya:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan