.::JoM BeRKeNaLaN::.

Khamis, 5 Julai 2012

132 HARI LAGI

Assalamualaikum dan salam kasih sayang

Alhamdulillah, alhamdulillah bersyukur saya kehadirat Ilahi kerana Dengan izin-Nya saya kini Hidup Bahagia bersama orang-orang yang menyayangi saya... Alhamdulillah Terima Kasih YA ALLAH YA RAHMAN YA RAHIM YA JABAR YA MALIK YA KUDUS YA SALAM ..

Kini Tinggal
hari lagi sebelum saya dan tunang saya menamatkan zaman bujang masing-masing demi melangkah ke satu lagi tangga kejayaan dimana ianya merupakan salah satu sunnah Nabi kita, malah ianya juga dapat menyempurnakan 1/2 daripada iman kita, Alhamdulillah.. semoga saya dan tunang saya dapat melayari hari-hari bahagia disetiap hari kehidupan bersama didalam rumahtangga yang bakal kami dirikan tidak lama lagi.


Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih yang tidak terhingga kepada Tuhan empunya dunia kerana memberikan satu kehidupan yang begitu indah di dunia ini sebelum saya kembali kepada-Nya, juga ucapan ribuan terima kasih pada satu-satunya tunang saya , I LOVE U .. tidak lupa kepada Ahli keluarga saya dan ahli keluarga di sebelah tunang saya serta semua sahabat saya sekalian.. Terima Kasih semua.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan